Postnatal program

1-womanVaše  malo zlato je stiglo na ovaj svet!

Taj veliki radosni događaj ste dočekale i “obavile”, a sada ste 90 posto vremena posvećene svojoj divnoj bebici, što je za svaku majku predivno i prirodno, ali i veoma zahtevan i iscrpljujući posao. Bez obzira što se sada primarno vidite u ulozi majke, svakoj ženi je potrebno da ne zaboravi na sebe i svoje potrebe. Takođe, želja svake porodilje je da što pre svoje telo osnaži i dovede u formu od pre trudnoće.

Pripremite se za maraton majčinstva

Uz naporan tempo brige za bebu to nije uvek lako. Vaše telo je prošlo kroz stres trudnoće, trudova i porodjaja. Potrebno vam je dovoljno odmora, hidratacije i vežbi koje će pomoći vašem telu da se brže oporavi i energizira. Pod “vežbanjem” podrazumijevamo sve od laganog razgibavanja vrata, kičme i karlice ,hodanja, do vežbi koje ste radile i na Prenatalu – Vežbama za trudnice (pilates za trudnice, joga za trudnice, vežbe snage i istezanja za trudnice koje smo radili u našem programu), kojima ste ojačavale vaš abdomen, karlično dno, leđa, ruke i noge. Ne preporučuje se naglo gubljenje težine, jer dojite . Majčinstvo je dovoljno naporno samo za sebe, pa vam još i oslabljen trbuh i bolna leđa ne trebaju dodatno otežavati posa. Nove mame trebaju naučiti kako se sigurno kretati, ustajati, sedati, podizati bebu, trebaju puno psihofizičke kondicije.

POSTNATAL – VEŽBE POSLE POROĐAJA – LOSE YOUR MUMMY TUMMY… otklonite zabrinutost i baby blues…

Zbog naglog pada hormona koji su bili prisutni u trudnoći, žene često pate od postporođajne depresije tzv.- baby blues. Vežbama disanja otklanjate stres iz tela i uma, fokusirate se jedan sat na sebe, jačate i oblikujete svoje telo i družite sa ženama iste skupine. Razgovorom razmenjujete iskustva i vidite da niste same sa svojim pitanjima, nedoumicama i problemima. Podrška grupe je neprocenjivo važna, a svaka žena koja se porodila će vam potvrditi koliko je bitno moći maknuti se bar na neko vreme iz kućne sredine.

Lose your mummy tummy – izgubite svoj postporođajni trbuščić

Vežbamo kombinujući pilates, jogu, koristeći rekvizite. Ciljano radite na vašem abdomenu, naučite šta trebate ili ne trebate raditi nakon što ste imale prirodan porođaj, carski rez ili epiziotomiju.

Sledeći te savete i vežbe vi ćete:

*se brže oporaviti posle stresa porođaja
*ponovno učvrstiti trbušne mišiće
*redukovati ili eliminisati bolove u donjim leđima
*imati više energije
*imati bolju posturu, držanje
*ojačati mišiće leđa i ruku
*moći sigurno podizati vašu bebu i teže predmete
*povećati pokretljivost kičme
*ojačati mišiće prsišta (grudi, ramena i gornjeg dela leđa)
*stanjiti liniju struka
*ojačati mišiće karličnog dna
*sprečiti probleme sa karličnim organima i mokraćnim putevima
*eliminisati postporođajnu depresiju i zabrinutost
*imati ponovo kvalitetnije partnerske i polne odnose

I koliko god bili usresredjeni na “vaše malo zlato”, ne zaboravite da sada niste samo i isključivo majka , vi ste i dalje lepa i privlačna žena potrebna sebi i svome partneru. Darujući vreme sebi, dajete i drugima!