Grupni program

Grupni program kombinuje različite trening metode kojima se istovremeno razvija specifična mišićna snaga i fleksibilnost mišića i zglobova. Na ovaj način postiže se optimalna telesna uravnoteženost. Vežbe koje se izvode podučavaju o svesnosti disanja i pravilnog položaja kičmenog stuba, jačaju unutrašnje mišiće trupa, izdužuju i toniraju telo, oslobađaju od stresa i utiču na poboljšanje mentalne koncentracije.

Vežbe: Grupni program Ovaj program ima za cilj da doziranim vežbanjem podigne funkcionalne sisteme u organizmu (kardiovaskularni, endokrini i respiratorni).  Usmeren je na održavanje sklada između duha i tela i buđenje svesnosti tela.

Iako program grupnih vežbi mogu ispratiti svi vežbači, pa i početnici, radi bolje efikasnosti, podeljen je na tri nivoa:

  • osnovni
  • srednji i
  • napredni.

Osnovni nivo grupnog programa obuhvata savladavanje osnovnih pilates i yoga vežbi.  Na treninzima osnovnog nivoa ćete pre svega ojačati  telo, popraviti držanje, otkloniti napetost mišića leđa i vrata, popraviti pokretljivost kičme i zglobova i povećati gipkost celog tela.  Takođe  doći će do oslobađanja stresa i napetosti, što će za rezultat imati bolje raspoloženje, bolji san i jači imuni sistem.

Srednji nivo grupnog programa predstavlja nadogradnju prethodnog nivoa za one koji vežbaju već neko vreme i savladali su osnovu pilates i yoga tehnike, vežbe i njihove modifikacije, i koji dobro kontrolišu svoje telo.  Ovaj nivo odgovara i vežbačima koji su neko vreme vežbali pilates ili yogu drugih škola.  Ne preporučuje se onima koji imaju povrede ili su u fazi rehabilitacije, kao ni trudnicama i vežbačima bez prethodnog pilates ili yoga iskustva.

Napredni nivo grupnog programa sprovodi se za vežbače sa velikim pilates ili yoga iskustvom, snažnim, zdravim i gipkim telom i dobrom kontrolom i kvalitetnom tehnikom.  Podrazumeva se da su vežbači prošli prethodna dva nivoa. Ovaj program nudi maksimalne izazove, napredne vežbe i još veće rezultate.

U zavisnosti od potreba vežbača, postoji mogućnost i organizovanja manje grupe (do 4 vežbača).  Program za malu grupu se pravi na osnovu procene psihofizičkih sposobnosti vežbača u grupi.  Program je u odnosu na veliku grupu mnogo više inidividualizovan, što omogućava mnogo brži individualni napredak vežbača.  Posebna pogodnost ovog progama je mogućnost da vežbači sami formiraju grupe dovodeći svoje prijatelje ili članove porodice u terminima koji im najviše odgovaraju.