Naš metod

Spoj savremenog i tradicionalnog

Naš metod nastao je kao rezultat proučavanja različitih sistema vežbanja i njihovih uticaja na telo i njegovo funkcionisanje. Došli smo do zaključka da ne postoji jedan, najbolji metod fizičkog vežbanja već da za svakog čoveka, u određenom periodu njegovog života postoji – optimalni način vežbanja. Nastojeći da izbegnemo krajnosti, napravili smo program koji će uticati na skladan razvoj pet kvaliteta tela: snage, elastičnosti, izdržljivosti, preciznosti i brzine. Ovi kvaliteti se sa tela prenose i na um.  Svrha je da se poboljša kvalitet pokreta, i kroz to, kvalitet mišljenja i na kraju kvalitet života.

Da bi ovo postigli u program smo uključili osim vežbi pilatesa i vežbe yoge, fizikalne medicine i kineziterapije, različite tehnike istezanja, disanja, relaksacije, kao i vežbe čiji je cilj potpuno osvešćivanje tela (Alexander i Feldenkrais metod).

Naš metodNa fizičkom nivou, rezultat je brzo oblikovanje lepog i skladnog tela, poboljšavanje rada svih unutrašnjih organa i sistema, te podizanje opšteg imuniteta i fine sinergije čitavog organizma. Na nivou psihe – poboljšava se koncentracija, pamćenje, smanjuje se stres, te povećava spremnost suočavanja svakodnevnim problemima i  unutrašnja opuštenost.

  • Pilates vežbe vrlo brzo i efikasno jačaju sve mišiće – od dubokih do površinskih. Telo postaje snažno i izdržljivo. Jaki mišići daju snažnu potporu kičmi, zglobovima i unutrašnjim organima.
  • Yoga vežbe definišu mišiće, čine ih dugim, gipkom i vretenastim, a kičmu čine pokretljivom i zdravom. Ove vežbe masiraju unutrašnje organe, prokrvljuju ih i detoksikuju, harmonizuju rad žlezda sa unutrašnjim lučenjem, normalizuju probavu i smiruju nervni sistem.
  • Vežbe iz fizikalne medicine i kineziterapije, popravljaju držanje, pomažu kod ispravljanja deformiteta, ali predstavljaju i prevenciju. Ubrzavaju proces rehabilitacije nakon povreda.
  • Različite tehnike istezanja, relaksacije, omogućavaju da se postigne fina opuštenost tela i smirenost uma, kroz kanalisanje i otpuštanje stresa.
  • Disanje pokreće energiju, pročišćava krvotok, osvežava sve mišiće i organe dovoljnom količinom kiseonika i smiruje nervni sistem.
  • Vežbe čiji je cilj osvešćivanje tela (Alexander i Feldenkrais metod), u kombinaciji sa gore navedenim vežbama čine telo funkcionalnim, omogućavaju izvođenje složenih pokreta bez napora, prirodno, bez mogućnosti povrede. Otklanjaju se blokovi napetosti nastali usled stresa, potisnutih emocija ili nepravilnog držanja.  Razvija se svesnost tela i svakog njegovog dela, tako da vežbači u svakodnevnim situacijama mogu prepoznati napetost nekog dela usled stresa ili nepravilnog položaja i odmah korigovati da bi izbegli prateće probleme (stegnutost, ukočenost, ishialgije, glavobolje itd).

Naš metod, pored sjajnih fizičko-estetskih rezultata daje i efekat mini odmora, jer se vežbači nakon treninga osećaju osveženo, oporavljeno i opušteno. Nakon nekog perioda vežbanja dolazi do popravljanja koncentracije i vidnog jačanja imunološkog sistema, pozitivnijeg razmišljanja i boljeg kvaliteta života.